Hans van Woudenberg Snelschaakkampioen!

Traditioneel opent Schaakvereniging W.S.V. Inter Nos op de voorlaatste donderdag van augustus het schaakseizoen met een toernooi om het snelschaakkampioenschap van de vereniging.  Bij een wat magere opkomst gingen 16 schakers de strijd aan met elkaar om in 10 ronden, welke door wedstrijdleider Jaap van der Heiden middels het Keizer systeem werden ingedeeld, te bepalen wie de titel voor het seizoen 2024 -2025 mee naar huis mocht nemen. Na het stuivertje wisselen in de top van het klassement was het uiteindelijk Hans van Woudenberg die de felbegeerde titel op zijn naam mocht zetten. Jan Breedijk, winnaar van de titel in het seizoen 2023 -2024, legde beslag op de 2e plaats. Ton van Nieukerke  pakte de 3e plaats.

Eindstand en uitslagen