Over WSV Inter Nos

Zin in een partijtje schaken ? Dan moet u bij WSV Inter Nos zijn !

Bij WSV Inter Nos weten we sportiviteit en gezelligheid feilloos te combineren.

Ieder donderdagavond van september tot half juni wordt er een levendige interne competitie gespeeld, waarin iedere deelnemer naar speelsterkte wordt ingedeeld. Na afloop van de partijen, waarin iedereen op zijn niveau om de punten heeft gestreden, is er ruimschoots gelegenheid voor een praatje en een drankje.

Naast deze interne competitie worden ook de traditionele oliebollen- en eierschaaktoernooien georganiseerd : snelschaakavonden waarbij plezier prevaleert boven het resultaat. Daarnaast worden door onze activiteitencommissie nu en dan simultaan wedstrijden tegen bekende topschakers georganiseerd.

In maart is er dan natuurlijk ook nog het bekende Drie Rondentoernooi. Een uniek evenement, dat altijd vele schakers "van heinde en verre" weet te trekken.

De schaakavond begint om 20.00 uur en eindigt om middernacht

Lid worden

Lijkt het u wat lid te worden van onze bruisende vereniging, die momenteel ongeveer 40 seniorleden telt? Belt u een paar dagen voor de speelavond met de intern wedstrijdleider (tel. 06 487 30 233) dan bent u verzekerd van een tegenstander als u op donderdagavond even voor 8 uur binnenloopt in het Anne Frank Centrum zodat u een avondje met ons mee kunt spelen. Geheel vrijblijvend, het verplicht u tot niets

Voor de contributie hoeft u het niet te laten ! Voor een heel jaar :

Senioren    : € 130,- per kalenderjaar

over te maken op bankrekening NL32 INGB 0002 7845 08 t.n.v. Schaakvereniging WSV Inter Nos.

Wij hopen u snel te mogen begroeten !